♥peminat blog saya♥

Thursday, June 9

asid man n care2 mencegah nyer uuuuuuuuuuu!~~~~

man asid??whats that??ala orang yang suke simbah2 asid lelll...aku tak paham ape motif dea dok men simbah2 asid...ade orng kte yng simbah tuh lelaki HAHAH mmng la takkan perempuan jadah nyer tuh..aku tngk ade yang smpai koma2 bagai.. ..ape itu asid??asid sejenis cecair yang orng simbah asid tuh gune la HIhiHI..da tak ade kerje kot..duit pon terlampau bnyk (kalah menteri kot)tuh yang smpai beli asid main simbah2...kalau duit kau tuh terlampau la bnyak meh bg kat aku ha,aku tengah sengkek neyh nak beli fixie..HAHAHHA..untong2 boleyh beli dsler canon sekali kan<3..hey man asid!asal men simbah2 neyh tak tau ke orng yang kene tuh sakit mcm nak mampos ini bukan joke okeyh..cbe kau simbah dekat badan kau untong2 la kan dri hitam teros jadi putih..(baru macho)..kalah shahrukahan lapiss..uuu!!~~~..kau nak tau tak ape akibat kau main simbah2 asid neyh
:neh dea meh aku jolok2 bijik mate kau tengok ape akibat nyer kau buat bende tuh.
DISEBABKAN KAU.:
*orang sampai koma n melecur satu badan
_caya lah kau mmng penyimbah yang hebat .sebab engkau jugak keluarga orng yng kau simbah tuh terpaksa
derita..
*wajah kau wanted dimana-mana
_neyh aku tabik spring kat kau..jeles nyer aku tak famous mcm kau kejap2 masok paper kejap2 masok berita.(kalah lah bf aku hazama mcm neyh)hahaha...:D.aku nak aku nak jugak boleyh:|..HAHA
*orang terpaksa berhati hati bile keluar..
_beb kalau kau mencuri tuh oke jugak dapt la duit nak tuka moto kau yng kau gune sekunk..da la gune helmet apollo..HAHA..neyh kau men simbah2 asid..silap2 ari bulan mase kau nak simbah asid kat orng moto kau terkelicik langsong asid tumpah kat kau..bukan koma je memmng tak seda2 teros la kan..(bukan berdoa untok kau sebagai peringatn..)
*aku takot nak berhadapan dengn orng ramai2 or shoping2 dekt public
_kalau keluar lepas neyh aku kene gune purdah teros  HIHIHIHI..kalau kau bg bajet tok buat pembedahn muka lepas kau simbah asid takpe jugakk..

kau tengok neyh gara2 kau simbah asid dekat deorng ..kesian deaorng :|

kau tengok angkara kau muke yang cantek menjadi buruk..ish2


gambar sesat::



hihi neyh aku...okaay neyh pulak care2 mencegah bukan mencegah la cara2 berwaspada dri si penyimbah asid::
CARA-CARA::
1.bile keluar jangn pakai cantek2 ..jangn sikat rambut n gune baju koyak2 HAHAH..
**sebab dengr kate si penyimbah asid neyyh cume akn mnyimbah orang yang cantek je
2.kalau nak pakai cantek2 jugak pkai la helmet
**supaya bile dea simbah asid ade penghalang nye dan tidak terkene mukenya..syarat nye helmet mesti la ader baizer ssh2 gune helmet besar rempit tuh HAHHA..yang ape namenye tuh KHI eyh btol tak?hihihi
3.sediakan asid didalam bag anda
**bile dea ketuk cermin kereta suruh bukak ,korng sediakan asid tuh korng bukak siket korng simbah balek dekat dea dengn pantas korng tutup balek cemin kereta korang:Dlepas tuh korang buat(tangan didada ,mate keatas)baru korang jalan..hhihahhaha
4.bagi pakai tudung pakai tudung labuh2 sampai tutup satu badan dengan  purdah sekali
**bile tudung tutup satu badan tidak lah kene asid nye muke boleyh ditutp guna purdah..n jangn lupe untok menghalng mate korang yang cantek tuh,korang gune la spek mate HAHA..penting kalis asid HAHA..kalau kene jugak korang pegi dekt penyimbah tuh korang cabot kan helmet dea then korang baling helmet tuh dekat kepale dea sampai pecah kalau boleyh ulang banyk kali baling nyer tuh ,bia dea ade akal sikit Hhhaghahah..


OKAY LAH PANJANG SNGT ENTRY NEYH
SELAMAT MENCUBA CARE2 DIATAS:D
byebye:D

p/s:kalau korang jumpe dengn man asid ckp aku kirim slam okeyh..;)

No comments:

Post a Comment