♥peminat blog saya♥

Sunday, June 12

arghhhhhh dea comel..kongsi trofi oke dah puji neyh

  alolololo dea comell la...geram2 ..nak tau sape?HAHAH dea la yang juara af9 neyh..sape lg kalau bukan hazama..hazama kau comell geram tngk kau senyumm ..dlm blog aku neyh mng penoh dengn kau hihihi..setiap entry semua ade nme kau, kau tngk aku da gile dengn kau..kau jangn crik aku..HAHAHAH...
kalau jumpe kau  gerenti la aku tak tido seminggu bia mte aku bengkak pon takpe..HAHAHHA..mse diumum kan kau juare kan2 melompat aku tau2..kesian budak2 neyh semua ingt fina juare..eiiii2 geram2 tngk lesung pipit kau tuh...nanty kalau terserempak dengn aku tgo2 tau hihihi..tp jngn dekat dengn aku tegor dri jaouh je..nanty aku nak ikot kau balek nanty..HAHA....ala2 makin aku bercerita makin germ tngk muke kau senyum neyh...
 da la tngk je la gmbr dea neyh.....


               jangn buat muke mcm ney nanti aku keja kau bawk balek umah HAHAH..<3

arghh nak gigit jari aku sendri boleyh ..tngk kau senyum rase nak cubit2 pipi kau tuh..untong2 dapt jumpe kau hazam,,hihhii..(aku mmng perasan so what??)HAHAH.
kau juare af kan??bdwy kongsi la trofi ..aku tak mntk duit..nak trofi..hihihihi..belah 2 oke..jam emas tuh
HAHHA..comel.. nmpk entik jer...mase konsert akhir lgu first yang kau nyanyi tuh lgu pukau...arghhh bestt gile la weyh..aku tiap2 hari pukol 9 wajib depn tv tngk diari..HAHAH..tuh la da tade keje kan..


gambar sesat:
hihi budak neyh la yang minat kau tuh...tak pahm btol :D..jangn pedulikan dea :D

this gempak gile kau nyanyi mase neyh..rase nak ketip2 kuku kaki aku ble tngk kau nyanyi hiihi::













paper pon kau mng comell..

KAWTIM BYEBYE<3<3

2 comments: