♥peminat blog saya♥

Tuesday, June 7

ceria bersame bunda n family besar..:)

asalammualaikum n hellow to all guys n gegerl yng lawat blog ini ok..hihihi...meh kiss sikt muahahhaa..okay
ari tuh aku pegi melaka..memng la tak bess.tp kan kite naikk ape nmenye tuh bot yang lalu stu sungi bandr hilir tuh..bestttt..kau ade??hihihi..sebelum tuh aku pg wonderland dekat melaka jugakk..bai mule2 dtng masing2 bersungut tak best la air cetek la muke hitam la nanty, mne tak nye sane ade payung2 halus jerk..so mne tak gelap nanty..siapa la bnyk songeh tuh kan ?aku la^^hihi..rupe2nye aku lah oranmg kalau da mandi tak ingat dunia..turun naik tangge nak naik gelongsor tau..hang piki rendahh..boleyh dikatakan 5 kilo la lemak2 kat perut aku neyh turon...tapi alahamdullilah muke aku tak itam okay..tak tau kenape selalu kalau aku berjemur je muke mesty cepat itam.aku da semmng nye itam lepas acre sukan2 ari tuh..nasib bek ade safi balqis..hihi..bdwy itam2 pun aku masoh manis okay..cbe kau tnye nyonya2 yang jual kat bandar hilir tempat2 shoping tuh...kenal aku tak??sory beb sape tak kenal ok istri mail lambung HAHAH..nope la try la tny gerenty nyonya2 tuh ckap dengn bangge yang dea tak kenal aku..hHAHAH segann>,<...ala3 tengok jer la neyh2..penat la nak taip2 sampai terpeleot jari HA...hahahhaokay see this::::::::::
          HAHA neyh la budak puteri lilin tuh ..kononnye la..tak nak itam konon..HAHAHHA(please tolong jeles aku mmng comel.).
okay neyh dea gambr mse dekt wonderland tp tak ade mse tengh mandi mne tak nye..kemera kat aku ,aku dok turun naik tangge main gelongsor..ceria beb mcm budak terencat..comel kan??HAHHAHA..tuh yang mom aku bising2 tuh bawak kemera tp tak snap pic..hehehhe..

okay tngok gambr neyh okay>,<:::










comel kan2....see the leg la..hhihihihi..okay lepas kite orang pg wonder land kan aku ade ckp pg bandar hilir kan..hahhaha ,lepas mandi jalan2 kat situ sampai lapar...sape dulu lapa ?aku la^^hihi segan..nak tngk gambr bnyk sngt la..ok aku uplode sikit okay..:D
:::::::::::::::::::keluarga atok zainal..da pemegang2 perusahaan ZZ 's..:::::::::::::::::::::::::::::::

tengok tuh aku paling comell..so waht???HAHAH..tak suke aku ckp mcm tuh cepat pg oprate muka kau bia bf aku hazama tak cri kau..wekkkkkkksssssss:DHAHAHAH..
okay gambr neyh dulu latter uplode lg okay..line ssh nak uplode gambr..byebye blogger guys n gegerll.iloveu:D
<3<3

No comments:

Post a Comment