♥peminat blog saya♥

Monday, January 16

my self ??you self?? own self??-,-

asalammualaikum n hollow people kbaii:D

aku kembali dengn new entry haha..da mcm buat video  da amek kau ni


mcm biasa la yang perlu korang sediakan haha..tp kali ni tolong la tolong pelish pelishh jangn sediakan baldi tp sedia kan la kasih sayang haha kiding :D cbe kau tatap muke aku ni aaaa,ACANO?? comel tak??aku rase aku comel haha tade la gurau je 

ok mayself is mayself,your self is your self,own self  is own self,techer self is teacher self,lawyer self is mengadap banduan or orng yang tengah kesedihan yang mmerlukan kan dea haha.korang korang korang seblum ni entry pasl ombak rindu ,memamng berombak blog aku,hari ni pasal menjadi diri sendiri, kegiatan ni sudah lama dihidu oleh jakimhahha..sebab ape pasal dengan diri sendiri..meh sini cekkk nak habak..selallu aku tengok dekat twitter ,facebokk,event dekat blog ni sekalipun semua bergadoe pasl own self,ini perbalahan  alam maya yang serius setakat ni,tak cukup dengan perempuan nak gadoe ,lelaki pun tak nak kalah  hebat jugak  nak bergadoe,amboii kelas kau maria haha. sampai ade yang gune gambr orng untuk mngurat orang ,sampai ade buat page anti kids2 untuk memburukkan orang,sampai ade yang mngta2 di status untuk mnyakit kan hati orang.
siapa tiru siapa aku tak tau..tp kan setakat la kau tiru cre dress orng tuh tape ni dengan hobi2 n bende yang dea suke kau tiru,tu untuk berkawan atau populariti lebih??bile ditanye kau ckp kebetulan ,kali kedua pun kebetulan kali ketiga pon sama,bila kali keempat kau ckp kebetulan mmng nak kene ongbak la kau..seriusly aku cakp ni ok lagi ,yang terok sikit yang bantai kau pg buat page2 anti anti ape tuh semak yang  mcm kufarat tu lgi mcm aku tak faham haha.korang tak rase ke bende tu mcm mengaibkan manusia ,mcm fitnah,haihh berdooossa besar tau awakk..bila ditanya

ehem contoh dialog::
si A:weyh padam lah page ni .apahal kau buat page anti aku ni ape salah aku??
si B:hellow you..buat ape nak padam you kan hot..meh sini i hot kan you.
si A:ape ni padam la weyyyyyyyyyyyyy(ha kau kemain lgi panjang weee nye tu)
si B:kau tu sombong ,kalau da tau sombong jangn nak buat page and fb,kite untuk berkawan

orang mcm ni aku rase elok rejam dea ramai2,macam syaitonnirojim da aku tengok,kau da kenape orang tu sombong dengan kau bantai kau pegi buat page dea.dea sombong dea snobb(eyh bukan maksud yang sama ke )haha whateverla,itu hak dea okay.memilih kawan ,aku rase perlu je memilih,sekali dpt pula best friends forever mcm ni ,memang mati mate putih lah tu tak lme lg haha.yang ketiga pulak ,okay aku rase ini yang paling terok,amek buat fb step pertama downlod gambr orng step kedua,step ketiga uplod pulak gambr orng tu ,tu semua ok,sampai step keempat kau mngaku yang tu gambr kau..

ehem contoh dialog 2:
si A: weyh ape ni guna gambr aku!!
si B:bila pulak haihh aku guna gambr kau kau tu fake aku,aku tak bising pon(ni atok aku pernah kate orng mcm ni tak sedar diri,da meniru bole pulak mngaku gambr dea dekat owner gambr ni)
si A:bila pulak aku ade klon ni padam la weyh.kalau kau buat elok gune gambr aku tak pe jugak ni kau post2 bende tak elok,kau bantai couple lgi tu,tak malu ke??
si B:kau yang fake aku ,kau tak malu ke mngaku ha.da deaorng nak dekat aku nak buat mcm mna.

selang beberapa minit lepas tu datang la beberapa orng yang lain aku tak pasti siapa yang aku pasti orang yang ade facebokk  masok campur haha.last2,semua penat diam sendiri

okay okay, kau mngaku gambr kau tape ,tp ade pulak yang cple dengan kau..haha mesti sedih bile da tau korang kene tipu kan..so orng  mcm ni hanta dea pegi icu,eyh2 tak tak kalau jumpe buat mcm lagu cubit dea..haii lah hati,kenapa sengsara(awat tetibak lain ni)ahha
nasihat aku la kan kalau da tau muke tu cantek sngt sampai gune gambr orang pg yu nam haircare,bia dea cuci muke kau gune syampu mcm buat rawatan rambut tu kan,haha bia la muke kau jd mcm mne pun bru orang tak mngurat kau,bia tumbuh bulu or rambut lebat sikit ,baru orang pandang ,kau tak payah soh orang pandang orang mmng akan pandang kau,silap2 masuk book of recod lg ahha.sebab kau tak nak guna gambr sendiri kan.nak publisiti cepat naik kan so try la ok.haihh
 bersyukur dengan ape yang tuhan bg.ni la dinamakn manusia mudah riak (haha ttbe duniadunia)
hellow saya gadis ombak tengok boyfriends saya belah kanan hahaha kbaii:)
korang rase tak ayat aku ni mcm aku buat video haha(perasan dalam hati)

P/S:korang sory tau aku tak tau tuka shoutmix mcm mne..sebab ari tuh kan aku lme tak update so segala2 pasl blog sume aku ketinggalan..ni baru active balek..sesape pandai tu tolong2 la bg tau ok..mengaharap ni :) hahahaha

ok asalamualaikum n byebye:D



No comments:

Post a Comment