♥peminat blog saya♥

Sunday, January 15

hellow aaron aziz:D

hellow awak hellow semua asallammualaikum


hahhaha aku lah superwomen yang hebat:).tengok muka aku senyum ikhlas kan ? omel tak omel tak??.tolong gelak ,awal2 lagi da gambr aku mcm biasa sila2 la sedia kan baldi untuk muntah.
aku penat2 aku nak dating nak dating dengan dengan aaron aziz wuuuu2:) sebab sebab aku jatuh cinta dengan ombak rindu..sebab ape badan aaron aziz tuff2 geram2  hahhaa..hidung mancung naseb bek pipi tak tersorong sorong..:)..pelish la pelish la discusting habes semua bahase nak dirojak kan..

sebenarnye sebenarnye kenape aku asyik ckp pasl ombak rindu la aaron aziz la,sebab aku sendiri jadi mcm tak paham ,dan ayat aku pun sekarang ni aku tak paham haahhaha..jadi sesiapa yang paham tolong translet dekat aku ,da guna google pon tak boleh translet jugak..tolong jangn ckp pasl aaron aziz depan aku nanti aku lari2 mcm orng gile lepas tu menjerit bru kau tau penangan aaron aziz mcm mne hahah..

tolong la tolong aku bosan aku bosan dengan bla bla bla bla bla siapa tau aku bosan dengan ape,kalau tau mesti pandai sebab aku sendiri tak tau aku bosan dengan siapa,sebab tu lagu stacy hahha..kenapa aku punye ayat mcm ni .ayat aku mcm axcited ye dokk..aku pon tak paham kenape aku excited ..aku da merapik merapik da ni ,kalau takut dipukul ombak jangn bercinta dengan gadis ombak  mcm aku tau ??
kenal aku aku la athen ni satu lg gambr aku::

hye saya gadis ombak..klau kene lentung gerenti terjatuh kalau kene pukol mesti pecah kalau kene rembat gerenti terus pergi batu 2..ni gambr aku dengan qazen aku .dea comel dea cantek mcm aku,kenape mcm aku ,sebab aku rase aku comel,hehehe tade la gurau je:)

aku tau entry hari ni mcm meraban ,sebab aku tak tau nak update ape ..tade idea punah segala gala bile tengok gambr aaron aziz haha kenapa aaron aziz sebab dea tetttttt..ce teka ce teka.(amaran bg perempuan jngan ckp nanti gugur bunga syurga)hahhaha..aku tak boleh update sngt pasl  artis retis yang aku minat ni nanti ade yang saket hati mcm tuutttttt mantion2  fb aku kat orng kutuk wall aku stalker status aku ..
tp ade sorang lg aku minat ady putra  wuuu2 memey la..hahhaa tp dea no 2 no 3 johan asri no 4 bruno mars..boleh tak nak kawin 4..hahha..tengok minat aaron aziz ,ombak rindu sampai lgu blog pon aku tuka semngat tak semngat tak??tu belom lgu fon aku lg pon ombak rindu jugak..ibu aku punye fon pon ombak rindu belom adek aku lg...da semua dlm rumah aku berombak naseb bek korng jangn masok,dengan korng2 berombak haha:)
ok la stop meraban tak bole tak bole kenot kenot :D

okayyy so semoga korang paham karangan dalam entry kali ni ok..lastly byebye and asallamualaikum korang:D

okay2 last gambr aku eyh2:)


BOLE TUJU LAGU hahahha:D



4 comments:

  1. HAHA..

    pening doe bace nih. hakhak.. ehem.. dah takdek lain kan.. suke aaron ngan adiputra sebab ketul2 otot dia tu kan..?

    ehemm.. kite same.. HAHA~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha pening kan,i pon tak paham haha.a,ah la tuff2 wuuuu2..handsome:) <3

      Delete
  2. hohohoh... suke lelaki bdn tuff erk?? hehehehe....

    ** tukar shoutbox tu erk.... sebab xdapat guna dha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. actly tak suke tp aaron aziz n ady putra haha..handsome habes..:)..ouhh okay shoutbox dlm proses hahhaa

      Delete