♥peminat blog saya♥

Saturday, July 30

sham kamikaze idola:D

asalammualaikum n hellow to all reader..ok hari neyh entry pasl sham kamikaze..tau sape??tak tau entah la..dea seorng * Pendakwah * Music Director * Guitar Player * Producer * Arranger * Composer * Director of Studio 21 and Gothic Records * Fender Ambassador of Malaysia..ha dea jugak yang datng sekolah aku td..sungguh menakjub kan dan perubahan drastik yang dialami..sehingga aku sendiri teringat sampai sekarng ape yang dea kate n sampai aku sendri jugak menerima sedikit kesedaran dripada ceramah beliau..seriusly aku tak penah dengr ceramah setekun ini..kalau la ceramah lawak2 aku abai kan ape lg ceramah dakwah pasl islam..selalu bile ceramah aku tido..n bile dea ceramah n cerita kisah2 dea mcm mne dri neyh jd neyh aku pulak yang tekun tak kelip2 mate aku mndengr cerita dea.....n istri dea mmng sangt lawa mngenakan tudung..bile aku denga ape dea ckp aku sendri jd sayu ..tak sngke seorng artis bole berubah mcm ni:D ...




ok latter aku cerita lagi..k bai asalammualaikum:




                                                                  idola :SHAM KAMIKAZE:D







No comments:

Post a Comment