♥peminat blog saya♥

Tuesday, July 26

awak kite suke awak la segan nye

asalammualaikum n hellow...

ok entry kali ni pasal someone tah la...mcm tak phm je ape berlaku sekrng neyh...ok aku tak tau la ape la maslah nye aku neyh..aku rase aku ade suke someone kot huhhhhhhhhhhhhhhhhh..mcm mne ni mcm mne ni:(...malu nye haihh>,<....sebab malu::

* aku rase first time aku rase mcm ni

*tp aku rase mslh neyh da lme kot tp aku ignore je:D..

*adess aku pk spm aku

*tp kau comel

*bile da besa neyh la masalh yang akan dtng

*nak bia kan aku pulak mcm nak gila

*ape nak buat takkan nak teros terng

*kenpe tak nak teros terng??segan la awk kite tak penh ckp kat laki mcm tuh

*kau suke aku tak

*tp td kau ckp aku comel hikhik

*siap bg love

*alhai tak tido la aku mcm ni asyik ingt kau je..


ades mcm mne neyh ni aku benci ni suke someone but arghhhh malunye malunye>,<...tp awak penahbersama dengn orng terdekat dengn saye..kite rase berslh la awkk...mcm mne ni..haihhhh..u make me loading u know hahhaa..sengal habess..kau sllu ckp kat aku kau bodo sebb suke kat orng yang tak betol2 n ikhlas suke kau...tp aku rase aku lg bodo sebab suke dekt orng bodo mcm kau ishhh2...
da la2 penat la pk...


                                           tak pahm ape motif gambr neyh:Dhikhik..ILOVEU<3




awak kite suke awk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari2 mcm ni boleyh gile fullstop...hahha


asalamualaikum slurpslurp:D

No comments:

Post a Comment