♥peminat blog saya♥

Sunday, June 19

coretan dari anak mu :(

P/S:::HARI NEYH ENTRY AKU MMNG SEDIH:(TIADA JOKE N TENGAH SERIUS(air mate meleleh)


HAPPY FATHERS DAY AYAH:(...ayah nampak tak sekarang anak ayah ni dah besa..da 17 taon da ..anak ayah neyh tak lame lagi nak amek spm..hari ni dekat sape kak ngah nak luah kan , nak ucap kan selamat hari bapa , nak cium pipi , nak bergurau , nak suap kan kek semua tu..:(..da 5 taon ayah tinggal kan kakngah..tiap kali hari bapa orang semua ucap dekat ayah deorng ..kakngah tngk dekat wall kakngah  penuh dengah wish selamat hari bapa untok ayah deaorng..seriusly kakngah sangt jeles dan terasa..kan best kalau ayah ade lg..dulu kalau kaknngah balek sekolah mesty kakngah carik ayah dulu kan ayah..selalu kakngah naik belakng ayah main kude2..kan.tp sekarng sape nak buat mcm tuh..sape nak cium dahi kakngah mase kakngah nak pergi sekolah,sape nak belikan kakngah gule2 banyak lagi??sape nak aja kak ngah melukis ,sape nak aja kak ngah math??sape nak pujuk kak ngah kalau kak ngah kene marah dengan ibu??(mmng sellu kene marah sebb aku mmng degil),terima kasih ayah sebab selalu paham kakngah dan tahan kerenah kak ngah..ayah memang paling best dalam hidup kak ngah..SAYANG AYAH..agak2 ayah dengar tak n tau tak kakngah cakp n buat entry pasl bende neyh..YA TUHAN KALAU AYAH AKU TIDAK MENGETAHUI APE YANG AKU UCAP KAN INI,,TOLONG SAMPAI DEKAT DEA AKU SAYANG DEA SANGAT SANGAT YA ALLAH....terima kasih kerana mengajar kakngah erti hidup sebenar:(
                  



last my word i miss u ,i love u,i ned u ,AYAH:(


DARI ANAK YANG MERINDUI MU:
nur fathen zuliana zamani



selamat HARI BAPA KEPADE AYAH2 SEDUNIA:D
                                                  

No comments:

Post a Comment