♥peminat blog saya♥

Friday, June 17

ibu nak tu nak tuu boleyhh:D

ibu nak neyh nak neyh..hihi gedik tak ?? manje tak??aku mmng suke men mntak2 mcm ibu aku tuh bnyk duit sngt..hihi biase la anak toke.toke ape tah aku tak tau la hha:D.bukan menunjuk..ok..tp aku ckp kat mak aku aku nak beli gune duit sendri...tapi tak penah nak cukup sedih tak??neyh lagi kurang kasih syng haha..sesape yang baik hati tolong la beli kan....
mntak hazama belikan dea kate tuh murah sangt dea nak belikan yang mahal..hikhikhik..gedik jer lebih..joke semte-mate..okeyh aku mmng nak beli gune duit sndri aku nak beli neyh::::
                            


omg yang bawah neyh cantek giler..aku nak carik warne pinkk..nme bende alah neyh ???tak tau??
neyh fixie tak tau mmng tah apeape la kan...aku nak crik warne pink bru comell..biar orang pandang aku naik fixie pinkk..aku jalan2 mesty ade yang swiit2 nanty..haha time tuh aku nak buat muke poyo...hihi..lawa mmng lawa harga dea pon mmng sampai 4 ratus lebih..aku da usya harga dea..mmng mencekik lah kan...tape raye da dekt nanty gune duit raye weeeee...nanty nak bawk hazama naik..biar aku kery dea baru romantikk..hoho..mampus aku dea bce neyh..joke okeyh:D..


okayy ibu kakngah nak neyh .ni yang aku idam idam2 kan..iaitu MINI COOPER beb..kalau aku dpt mmng aku tido dlm kete jer..ibu aku kte kalau spm aku bagos dea nak belikan aku neyh..hihi korang doa kan la ok..nanty lepas spm aku bawak mini cooper aku jalan 1 dunia..comel jerk kot walaupon kecik..ade orng ckpmini coope kecik tak leyh bawk orang ramaii..ehem tuh kete aku tak nak bg orang naikk..haha yng boleyh orang tertentu jer..tak dapt mini cooper dpt BMW pon jadilah..haha melampau tak??bmw pon minat tp tuh tunggu aku da keje....da belaja pandai2 bru dapt beli skyline..hohoo..lebih2 dah neyh semua aku nak..

weyh sape tak terbeliak biji mate tengok kerete mini cooper mcm neyh..aku dpt mmng aku gigit2 tayar dea..hihihi..



 haihhh neyh bmw ..aku nak kete neyh lepas aku da berkerja..hihihi..tp sape nak tolong belikan sekrng pon boleyh...hahhaa..:D



neyh skyline...nak beli neyh tunggu aku da kaye da jd jutawan yang paling termasyur..

neyh budak gedik2 yang mintak bnyak2 tuh hihhhihi


haha cite2 aku mmng tinggi ..kalau tak ade cite2 seb bek taya idopp.tercongok jer la kau kat rumahh..korang doa kan spm aku yerh untong2 aku dpt mini cooper aku..hihihi..
byebye ily guys gegerl;:DDD


                                            

No comments:

Post a Comment