♥peminat blog saya♥

Friday, May 20

gule kegemaran!


okay orang kate mulut aku muncung .biala la bru comel mcm stacy kan2.deaorng pon cakp neyh semua sbb aku lmbt berhenti minum susu boltol mase kecik..haHAHA..btol kah pepatah tuh??maybe..tp ade satu rahsia mkanan favrout aku la..tk kire kat mne bende neyh mesty ade.mak aku selalu ckp kau neyh mkn bende tuh bnyk2 kene kencing manis bru tahu..HAHAH klau kencing manis ambek buat air tak yah susah2 beli gule..:P.okay try tngk mulut aku btol ke muncung??:
siket jerk kot..HAHA..yes gigi aku memng agak comel ade dua didepan..tuh yang paling menawan kalau aku senyum nampak gigi..HAHA..(meluat so wahat grr)..member aku ada yang tak bg aku btol kan gigi..
sbb :*gigi aku susah didapati didalam dunia hihih
       *gigi aku comel
       *bile senyum mcm arnab
       *deaorng kate jangn diubah ubah ketentuan tuhan..
tuh la sedikit sebab2 kenape aku tak gune bracest..okay tp aku rase bukan sebab botol susu la mulut aku mcm tuh ..
maybe sebab bende neyh:
neyh la dea nme nyer =GULE GULE LIPSTIK..
*care makan dea bukak penutup
*then nyonyot
*amal kan ketika anda study lg terase nikmat nye
caye tak caye la kan bnyk mne bende neyh dlm bilik aku..lebih dri neyh tau tak
okay nak tangk dlm dea:
cbe korang try memng ketgih nye la cye la aku ckp ..HAHAH..
neyh la kot sebab2 gg aku comel je due kat depn tuh HAHA...dulu murah 20 sen jer ..gule neyh mmng murah maklum la saye bukan kaye..bajet ciput je HAHA..tp sekarng da mhal siket da..
30 sen mahal la tuh hihiih..hey jangn gelak 10 sen susah tau nak crik..:P
so sape nak gigi comel cbe korang try mkn bende neyh..hiihih
gerenti comel macm aku..;P


don't forget try yeayhh

byebye<3

No comments:

Post a Comment