♥peminat blog saya♥

Friday, May 20

genting gentung rentung:)

asalammualaikum..oohh hellow bersame saye di blog yaya okeyh..HAHA ttbe je (practice jd wartawan la)hihiih..okay neyh nak cecite cecite tentang aku pg genting bestttt wokk..aku naik mcm2 bende pusing mcm buayan tu hoii nak tecbot nyawa tuh bru tuh then aku naik roler coster ..wa ckp lu beb bukan tercabot nyawa ja.rase korng da takde dekt alam neyh lg da.haha ok peringatn sblom korng naik bende tuh korng mintak maaf dekt mak ayah korng lu..kang tak sempat turun da pg dulu..HAHAHAH..da la ade orng tangkap gambr then dea nak jual mahal..seb bek bawk kemera aku sendri..:P.dea tngkp da la muke mcm hampeh biase la tengh takot kan..tapi  tapi tapi kalau ade hazama mesti kite tak takot tau awk hihihi..kite siap boleyh berdiri lg kalau naik roller coster tuh..:P HAHAH.mehh kiss sikit hazama muahahha(please jeles):D..

okay try usha gambr aku dulu mase pgi genting::::

neyh dea ha tngok muncung tuh..HAHAH...
ok mase neyh ondwy nak nek bukit nak g ats la kan..
'berhenti kejap coz enjin berbau 

ineyh pon mse neyh da smpai da..
comel kan tuh hazama terpikat tuh HAHA(perasan)..


ehem alololo comel nye awek hazama neyh (ya allah mesty nme hazama ade)
ape pon tak boleyh HAHAHAH...(menyampah do i care )

tudung da tak btol2 da mse neyh tp still comel:P..HAHAHAH
so waht...hihihihih..hazama i peminat fenetik u neyh..HAHAH

da la neyh jer la dulu ..nanty masok gambr len pulak..okeyh byebye
<3

No comments:

Post a Comment