♥peminat blog saya♥

Thursday, December 29

ombak rindu ke ombak 2:)

hellow n asalammualaikum
NI MUKE TENGAH BEROMBAK OMBAK RINDU DENGAN AARON AZIZ WEE:)  

okay first2 lagi da gambar aku .mual??
peringatan sila sediakan baldi sebelum bce entry ni.mesti korng meluat2..tp2 saya tak kisah.
sebab saya suke entry kali ni..hahah tau kenapa sebab2 tetttttt ...

lama gila aku tunggu nak tngok ombak rindu tp tak kesampaian jugak sebab kerja..kerje mana ?? dobi la shhhhh,kang ade orng kutuk aku lg kang..hahhaa..klau korng nak tau aaron aziz ade dekt tmpat aku ni hihi..memng aku excited tp tolong phm spe tak ecited kan kalau jumpe pelakon yang aku minat gila ni..pasl dea ade orng kutuk aku dlm fb sedih la..knpe aku jugak yang lain pon ade je letak sttus puji2 artis yang dea minat ,sampai aku je semua nak kutuk..haihhh..sukahti la penat aku tahn dengan kutukan .sampai wall aku pon kau nak kutuk mention2 fb aku kat orng..jeless lettuw aku dpt jumpe aaron aziz tu hiii..aku ni tak kejam mcm orng sangke,serius aku ckp aku tak kejam,tp maybe aku jugak boleh jd kejam kalau hari2 kene kutuk. rase nak tampa2 je kau,eyh2 tak nak la nak cubit2 haha baru anje2..yuksss..

da2 mngarut da lari entry ni..aku smlm pg wyng dengn family ingt nak tngok ombak rindu tp2 da habes sedih kan..balek2 terus aku bukak astro first tengok ade tak..whoaa adee..orng kte cite tu lawk ade sedih mmng betol lah..haha.ade jugak la part2 aku menitis kan air mate..mmng bert dugaan maya karin tu tp berat lg dugaan aku tengok aaron aziz tu peluk dea hahhaa..acano ni??
kadang2 mse aku tengok cite ni ulang2 lg ok aku terpikir ni ombak rindu ke ombak2,haha cite lawan2 tu..aaron aziz garang gile habes lunyai badan maya tu dea hempas2..tp bile da baikk..erghh romantiknya dea..nak husband mcm dea nak mcm dea hihihihi..*da mule gatal*.da banyak kali da aku tengok ulang2 haha maklum lah astro first.suara adira n hafiz pulak lg la membuat air mata aku meleleh leleh da bole tadah baldi da....walaupun aku jeles tahp gabn bnyak perempuanyang aaron aziz plok dlm cite tu aku tabah..hahha..sengal da ni..
pape hal cite tu mmng best ok (Y).aku tau cite tu da lme tp ats kesulitankerje aku terpaksa tak tengok..tp da dpt tengokk aaron aziz hndsome habis..maya karin pulak suara mendayu dayu n merdu gila mse bce surah yasin:)..ok  pnjng sngt da nientry ni :)

P/S:korng tangok tak cite tentng dhia episode akhir td..aku tk smpat tengok kerje2:(...sape ade link episode akhir tu bg la..sharing is caring kan..hihiih syng korng lebih

BITCHU BITCHU:) <3

No comments:

Post a Comment