♥peminat blog saya♥

Tuesday, December 20

duduk dekat dunia kene mental dan fizikal yang kuat

asalammualaikum n hellow readers..
mcm biasa entry kli ni psal dunia:) dunia yang fana ni..:)nmpk kan tittle dekat atas tu..terus terang athen cakap bnyak2 yang athen tengok la kan sesiapa je yang dudk dekt dunia ni mental fizikal dan jangn lupa iman sekali tak kuat,memang hancus la bagai dimamah api..bnyak cabaran yang perlu kita harungi duduk dekat dunia ni..kalau boleh diberi pilihan kan best:)kenapa entry aku kali ni sedih ,yess memng tengah sodih ni ha..kau jangn gelak2..aku ingat aku da cukup kuat nak harungi semua yang mendatang ..kesedihan aku sorakkan ,kelukaan aku sorokan ,keperitan aku sorokan ,sampai kalau aku terasa pon aku masih tetap senyum..kawan aku penah cakap ,aku ni tade perasaan orng sedih2 aku masih lg boleh gelak2.korang yang rupawan yang dermawan dekat sini aku nak terangkan prinsip aku,kalau semuanya sedih sape yang nak happy kan orang yang sedih..bg aku bia aku menahan semua kesakitan biar aku sorokan air mata aku ni dari meleleh.bia semua orang gembira..kadang2 orang yang aku happykan pun tak sedar kehadiran aku dalam hidup deaorng ,sampai aku tepikir lame2 aku bertahan mcm ni aku boleh jd gila,senang kan kalau terus gila tak pyh  nak ingat2 lg ,orang gila tak nanges orng gila tade perasaan,boleh buat sesuka hati dea je ,bunuh orang pon tak kene disabit kesalahan .andai dlm dunia ni ade ubat hilang ingatan..ade yang pikir aku egois sebab semua sedih2 aku je yang gembira buat lawak bodoh tah paper, memalukan diri depan orng yang tengah menangis ,menebal kan muka buat orng yang sedih ,gembirakan dea dengan muka2 lawak ,aku ni egois lg ke??salah ke aku buat semua ni ??heyy hancur hatiku mengenang dikau apo kono ni terus lagu ni..gila= ='..yang aku tau aku nak gembirakan orng selagi aku boleh bialah aku jd gila disebab kan nak gembirakan orng,bia lah orng panggil aku muke tebal tak tau malu,bia la orng nak cakp ape2,selagi aku termampu buat orang senyum aku buat ,kalau aku tak mampu nanti ade tak agak2 orng terpikir ape yang aku buat ni berguna ..??


aku kalau senyum memang nmpk ikhlas da boleh pergi uji bakat pilih kasih da ni :).walau pun aku sakit,perit mcm mne pun aku sorokkan,luka mcm mne da berdarah darah sampai tade darah ganti pon aku sanggup lg senyum mcm ni untuk korang semua..:)aku harap korang semua paham kenapa aku tak penah sedih kalau time korang bersedih:)..
P/S:asal gambr ni muka aku mcm lebar = ='..tengok la sampai terkincikit kincit gambr aku senyum mcm ni:)

much love

No comments:

Post a Comment