♥peminat blog saya♥

Wednesday, October 19

HAZAMA vs NAS ADILA

first asalammualaikum n hello readers yang saya kasihi..hikhok(gedik kan)

sebenarnye bende ni patut diupdate sabtu lepas disebab kan sibuk yang melanda diri ni tak sempat nak update..lg pun mmng da lame kan saya tak edit blog kan:).ini semua salah SPM(sunat sampai mati )ni..kalau la
da abes sekolah kan bestt kann:)..haha jangn risau lepas bulan disember ni athen akan pastikan blog ni sellu diupdate ok..sebab lepas bulan disember  spm pon da habes..ok2

sebenarnya bukan bende ni yang athen nak update nmpk tak title kat atas tuh.ok hari sabtu lepas athen on9 fb sekejap pg2 ok:)..semata mata nak tngok notyfication.okay dipendek kan cerita lah kan ternmpk la dekat fb qzen athen gambr erry putra dengn dea..aww da la aku minat dea ha..dea kate dea jumpe kat mydin..tu lah semlm dea ajk tak nak dtng.bukan taknak dtng ok corection tp ade class ari sabtu tu..padahal tak pg pon sebab bangun lambt..bagus kan:)kelas math pulak tu biasa la dah pandai da boleh dpt A+ da boleh jd letcure ,da boleh jadi pengetua da boleh jdi budak paling pandai untung kan:)..kalau itu lah kenyataan aku sendiri tak pakyah pg sekola.
nasib bek tido je..hahhaok aku mmng suke lari tajuk..

lepas tuh qzen athen ajk dtng mydin ari sabtu mule2 tak nak tpi bile dea ckp HAZAMA dtng wooooo wooo
sape yang tak nak pg kan ..da la hazama tu aku minat..untong2 kalau pg boleh mngorat dea kan:)..PLEASE DONT BE NOTICE ATHEN..CAN??.
sikap perasan aku mmng tak boleh kikis mmng sejak azali ok..tapi tade la perasan yang berlebihan kan2..dengan semngt nye aku aku nak pg mydin ari tuh..sampai ajak ibu aku lg..ibu tak nak pg pujuk jugak sampai nak pg..maklum lah dah bape hari lagi nak spm tak boleh keluar sesuka hati kan..

sampai kat sane je tngok ade maskot ..maskot bear comel tapi aku takot..kalau badot lagi la..mau aku sepak2..maslhnye aku sendiri tak tau kenape la aku takot bende alah tuh nak dekat mmng nak dekt..bile da dekat naik segal bulu roma yang ade ni..sampai kan jatuh la  penanda untuk kedai tuh letak harga aku keje kan..da semua pandang aku je lepas bende tuh jatuh erghh segan gile..kalau ade spenda dekat situ da lame ok aku tutup muke aku mlang nye cume ade papa roti..nasib bek aku amek aku makan kan:)..

tunggu punye tunggu tak datng lepas tuh budak ni kecoh ade artis datng..aku dengn semngt nya yang gagah
jenguk2 la sape dtng semua tinggi2 sampai kan kene jingkit..tngok2 nas adila pulak dengan sape nak tau ali xpdc..haha padan la muke kan kononya hazama..haihhh...dengn kecewa duduk je la tepi pentas tuh..dengn tade mood ttbe akk nas adila ajak naik pentas beb mnari dengn dea...fulamak kau adoo? tade kan:)..
haihh aku mlas la nak ckp bnyk tngk je la gmbr dea ni

AKK NAS ADILA af7..dea cantek gigi dea pon comel sebab dea gune braces
nak je aku tarik braces dea,dea pon spoting ,dea tak kire dengan sape pon dea tetap mesra..walaupun tade hazama akk nas adila da buat aku suke mase hari sabtu tu hikhok..aku ade video aku menri dengn dea mase atas pentas tp mlas nak uplode munkin lain kali athen uplode ok..ok ni je la entry ni
kbai

ok aku mmng jeles tahap gaban dengan elfira loy ni..randy ily hihihi..
elfira jage dea elok2 sedih ni sedih haha..paper pon korng secocok kalau cple..hihi
tpi kalau dengn athen lgi la secocok kalau orng indon ckp cocok banget..haha
lepas spm aku rampas dea balek..huahau

gambr ni tatu motif dea ape yang aku tau budak dlm gmbr ni minat randy pangalila haha sedihkan:)
itu kucing aku coki nme dea aku ade 3 ekor kucing mcm tuh comel n cici..comel kan nme deaorng 
tengok la tuan dea hikhik:)
P/S:bru athen perasan yang athen maksudkan diri athen kejap aku kejap athen..kan:)..
byebye asalammualaikum




No comments:

Post a Comment