♥peminat blog saya♥

Tuesday, September 20

okay update bnyk entry dlm satu hari :D(HARI RAYA)

asalammualaikum n hellow bloggers..
lme gile kan athen tak update blog ,neyh pon  curik mase mlm  lpas belja kejap..sory guys yang anta kat shoutmix kalau athen tak reply balek or tak follow korng..ni athen bru update.nanti athen follow korng ok..awak jangn terasa tau:D hihihhi ilove u bloggers:d

ok  rye pertama::
mcm biasa athen akan pg kubur dan bace yasin untok ayah n ahli2 kubur disana..ayah angah doa ayah bersemadi n tido dengn aman disana ye..lpas tu blek ape lagi kuti duit raye la kan :D..
salam semua n paling penting salam ibu saye la...athen tak tau kenpe raye taun ni masa salam ibu air mata meleleh ..selallu nye kejung je mcm orng tade perasaan orng nagis athen gelak ,kelaka kot tngk muke orng nages..sampai member saye  ade ckp saye  ni pelik dri pluto ke??? athen  akn ngis time aku geram atau mara orng..haha aku pon pelik..bru kali ni aku mngis mase rye..
ok mcm biase da slm semua baru mkn maklum la..sellunye athen  makan last ,qzen semua da mkn sblum pg kubur aku mmng bangun lambt .bangun2 terus mandi n terus pg kubor...bia la kan2..lgipun kita tak bole mkn pg la awk nanti kite sakit perot:D..lpas tu pg umah qzen dalm 2 rumah  pastu  teros balek..sangt  la tak best jaln cerita raye pertama ni kan3??
raye kedua::
hurm lagi la boring balik melaka..duduk2 n teros balek...sampai pon da mlm sbb tunggu ibu bebork dengn mak sedre belh sane..athen je tecongok sorng2 tngk tv..haihh..lepas tu datng pulak 2 malon tuka siaran tv mmng berperng la dekat situ kan..den tengah bosan2 bru sampai penat2 nak cri gado pulak..tengok siaran ulangan pulak tu..mcm tak muak..n mcm tak bole tngk kat gogle pulak kan2:D..

okay muke aku garang takk..perasan sekejap
dengan gambr ni aku ltk dp fb  ttbe orng im aku ckp aku ni modelling tudung ke
..hahah..(agak2 kasut aku tu klau baling anjing mati tak:)



raye ketiga:
no komen duduk rumah jela ..
raye keempat:baru la bejaln pg rumah makcu n makngah n mama ..
tu pon ddk je n teros balek,,

ok gambr ni bnyak sikit sbb sampai 3 buah rumah::











haha tak semnggah semua gambr ni..so smpai sini je la perjlnn raye aku tade yang menarik 
sebab ayah tak ade:(..
ayah kak ngah sayng ayah tau2:)
lagi pon athen spm kan taun ni tak bole la berye sakan kan2:)..

so asalammualaikum n byebye :D



No comments:

Post a Comment