♥peminat blog saya♥

Tuesday, July 26

musim ouh musim

first all asalammualaikum n hellow blogers reader n whatever yang seumpama nya:D..lme gile kan blog neyh tak berfungsi da berkulat agaknye..so jom kite bersih kan balek...

       aku pon tengah bz sekarng neyh sibuk dengan clas tambahn maklum la nak spm:D,class dance show..haha never mine lost it...back to the story sekarang neyh musim yang aku paling suke sebab:::


1.musim durian

2.ades aku mmng suke mkn durian

3.aku mmng tak leyh lepas kan durian

4. durian fav aku

walau pun ramai yang ckap uuuuuuuuuuuuuuuuu~~what the heck mkn durian BUSUK!!!huh ade aku kesah ,aku mkn bukan kau..yes aku bukan bandar...mmng aku lahir kat bandr tp kampung ttp di hati aku.. kau tak mkn durian kau punye pasll..yang penting aku tak usik makanan fav kau petai n jering haha..so lepas neyh jangn la mcm bandr sngt oke durian tuh buah ..ok aku kalau mkn durian mmng tak ingt dunia mom aku pon pngil aku hantu durian..yeayhh betol ke???so aku penah dengr mom aku ckp kat mak sedre aku ..mse dea mngndung aku mak aku mmng selalu mkn durian sampai mlm2 pg kebun mkn durian n akhir nye badan mak aku semua timbul bintik merah sebab terlampau panas..haha maybe tuh kot sbb aku suke mkn durian...so durian2 kau musim la lme2 sikit...yeyhh2




asalammualaikum readers:D...
slupslup:D

No comments:

Post a Comment