♥peminat blog saya♥

Wednesday, June 1

show lagi n lagi..

hellow2:Dcakcakcakcakcak..berape banyak cak da..hahha..okay entry pasl hari neyh tade paper pon just nak bercerita kan ..kalau tak edit karang kosong je pulak blog neyh..buat ape ade blog kan..ok...kali ni entry pasal show.show ape??agak2..jengjeng..show dengn hazama hihihih..HAHAH..nope la..show dance dengn group aku la.nak tau group ape tengk seblh kanan yng my life tuh ok.. ok nak tau lg lanjut sila add fb group aku neyh..Semuja Dance ok..dingdongdingdong.tak tau nak ckp ape da..HAHA..korang tngk je la gmbr neyh okeyh:D

gambar aku dulu sebelom gambar lain..:D..okay  hellow saya athen..:D



okay let see..comel2 kan kite orng ..nak mara?? so waht..titew tak kecah punn..:P(HAHA tngk da tuh ayat rempit da kelua..)maklum la kami semua mmng comel..tolong jeles boleyh..penat tau korng tau tak..mase neyh 
kite orng mlm tuh show aku smpai 3 kali tuka bju..pg tuh 2 kali..hamek kau..mau tak kejang nyer tuh..
korng bayng kan  tengh stndby nak dance ttbe pengsan HAHA..kelaka kot,..ok lah
come to mama..hiihih..bybye<3<3

No comments:

Post a Comment