♥peminat blog saya♥

Friday, June 3

semak gile dekat wall2 aku semua

hellow n asalamualaikum guys n gurlgurl:D..kepale otak aku da gile kusut kot denga cite pasl bende neyh ..haihh pening2 ..cerita pasl ape??pasl adinda evans..bukan nak judge or kutuk2 dea..haihh..kepada adinda evans pon beragak2 sikit ye dik kalau nak post somthing kat blog..blog anda bukan praivte..ye pon aku rase lepas neyh kau boleyh da kot buat pembedahan plastik bia orng tak cm kau hihihihi.ye pon tak perlu kot kau post mcm neyh

                                                   coretan dri blog adinda evans

KLIK UNTOK ZOOM


                                  maaf bukan nak memalukan kau ..tp sebagai tauladan...
kau boleyh pulak buat pengakuan mcm tuh...pening pale aku..sekunk hebooh pasl kau wooo..tabik la dengn kau lg popular dri bf aku HAZAMA..hahahhaa...joke:D....


                                                neyh satu lagi coretan ha da buat pengakuan kat blog boleyh pulak kau heboh kan dekt orng deakt wall kau...adess dekkk...kau kte asl kan kite ade maruah diri!ape itu maruah diri???kau tak pahm lg..kene masok kelas bm lebih mendalm lg dek...kalau btol bg kau dah main tuh ader maruah lg mmng ajran bm kau tuh songsang la ..

                                                   coretan kedua dri status adinda evans



KLIK UNTOK ZOOM


apedahal lah pulak kau pg kecoh2 kat orng..heyy deiii boleyh pulak ex kau rogol kau sebab terpakse yerhh..ayoyoy minachi..ckap banyk belit oo...pengakuan ats lain neyh lain..n lgi satu boleyh pulak digantung mati??neyh mng lawk kau karangn mesty A++++++++++++++++++++++++..kan3..hihihi..mak aku yang polis neyh pon tak penah pulak denga kalau rogol orng boleyh kene hukuman mati..polik den ha..
            

               neyh 1 lgu coretan bpe bnyak da kau update dekk oiiiii




KLIK UNTOK ZOOM


hebohh?dek cbe kau cek blek blog kau sape yang update n heboh dekt blog kau..pelik la aku..bdwy aku tabik spring la kat kau dek oii sebab berani buat pengakuan mcm neyh bukan nak hina kau..just nasiht jerkk..ye pon kau de penh buat or whatever la..perlu ke kau update kat blog kau kemain besar lg tulis tuh yang menanda kan yang kau da tak ade virgin??bdwy mybe bukan slh mak bapk kau kot..tak boleyh slh kan mak bapak kau..sebab dea da susah 2 n bertaruh nyawa kot nak lahir kan kau..mak kau mesti tak suke kau mcm neyh ...so sebagai peringatan n nasihat jerr...n aku pon terjumpe dekt blog sesape entah nasihat neyh so aku pon coppy paste ok..

                                                                         COPYPASTE:D

Aku sebagai orang yang tua sikit daripada kau, nak nasihat.
Harini pun hari jadi kau, kau dah 14. Allah nak tarik nyawa kita tak kira, kita muda ke, kita tua ke, kita sihat ke, kita sakit ke, bila tiba masanya, kita akan pergi juga.
Tapi, indahkah kalau ketika kita sedang bermaksiat, nyawa kita ditarik. Waktu tu nak taubat dah tak guna dah. Kalau nak taubat, pintu taubat masih terbuka, bila bila masa boleh taubat. Aku mintak sangat kau sedar. Kau sendiri tahu, perjalanan kau masih jauh, tapi kau sendiri menghakis jalan jalan untuk kau maju ke hadapan. Kau rosakkan masa depan kau sendiri. Mesti kau ada impian, kalau macam ni cara hidup kau, rasa-rasa boleh capai impian kau?


APE-APE PON SELAMAT HARI JADI YER:)
semoga allah bukak kan pintu hati kau untok berubah 

AMIN:d

No comments:

Post a Comment