♥peminat blog saya♥

Thursday, June 16

maumau u comell.ily

yeayhh asalamualaikum n hellow guys n gegerll.berdiri saye disini sebab tiada kerusi ingin mnyatakan kan aku saye ade kawan baekk..hihihi..ape ko ingat ko sorng ade kawan biase??ahaha..okay first aku nak ckp dea mmng the best la..aku kat dlm kelas dengn semua budak aku tak ngam bukan kire takngam okay mmng okay tp aku tak suke belebih sngt dengn deaorng..okay neyh claas mate aku yang berjaya menjdai kawn aku yang paling best..dea bukan melayu okay dea chaines..tp fikiran dea lg matang dri budak2 melayu kelas aku..n dea la paling kecik n comel dlm kelas aku...dea la pling spoting okay nme dea LIM FUI TIEN..tp aku panggil dea maumau..hahaha dea pon pngil aku maumau..korng tak caye dea comell ok see this::::
                      


oke see dea mmng comel kan:D..




hihihi neyy aku :Dsengaje menyibuk..ahha
okay tolong jeles dengn aku punye mate eyh:D

bdwy aku nak ckp ngan korng aku lbih ramai kawn chaines dri malyu..
sebab entahh hihihi..tp aku adde gak kawn baek melyu sllu kua ngn aku..
tp dea neyh sllu dlm kelas dengn aku buat keje khusus pon same2.....ILY la maumau:D



hihih..tudung aku selekh giler time neyh..mase neyh tengh ade class seni..paper pon u mng the best maumau ily>,<
byebye

                              

No comments:

Post a Comment