♥peminat blog saya♥

Tuesday, May 31

phothoshut bersama kanak2 kecil:D

cupcup okay sekunk entry neyh pasl kanak2 kecil neyh..sorng anak buah sorng adek sedare..deaorng neyh nak masok pertandingn nyanyi..so lpas tuh kite orng pg photoshut..tak jaouhh pon.sbb deaorng tak popular :P..hihihihi..tape adek2 nanty da besa da jd penyanyi jangn lupe akk neyh ye..yang selalu anta korng kemana mana ynag selalu dok senap pic korng jer smpai pic aku pon tade..make_up pon aku yng buat edit gambr pon aku..walaupun aku tak pandai edit gmbr tp semua terhegeh hegeh suruh aku edit..bwekkk:P...HAHAHHA..kekadang sampai aku pon terbarai..so wahttt grrrrrrr..hihihi..so jom kite ramai 2 usha.usah??rempit gile HAHA..usha siapakah kah model untok blog saye kali neyh:Djengjengjeng
muke semangat hafaz lirik masing2 dengan gaye masing2.....<3<3
:kiri:
nama:nur amylia natasya
sweet:9 tahun
voice:serak2 basah(memang best kot suare dea;P)
fb:amylia natasya


:kanan:
nama:nur aunisa aqilah
sweet:8 tahun
voice:lantang kot..(menjerit je keje HAHAH)..
fb:oni enot


okay lepas bertanding dea orng ajk tangkp gambr then nak ltk kat fb masing2..syng2 sekalin akk da letak kat blog nanty amek sendri ..tak pandai soh la mak ayah korng buat..hihihi...tak pandai gb tau...yang kanan tak nak sngt amek gambr..yang kiri nye tuh..beria penuh gamba mu sorng..kalah kaka mu ini..:p..HAHA..


lets begin;) ILOVEVIYOU KORANG..:D
first2 siap da gambr dea dulu daa..

okay yng bawah neyh gambr2 time amek gambr td ok:D






HAHAH yang paling banyak gambr budak macha tuh la si tasya tuh..dea tuh mmng pantang nmpk kemera..
yng sekor lgi tuh kurang..yang penting gmbr bawh neyh paling meletup..rase nak cubit2 jer deaorng neyh..pandai pulak post2 sendri mcm neyh kalah akk dea neyh ha..=,=:D


HAHAHAH..like syster dea kan..kami memng turun temurun nenek moyang kami pandai post gitu..HAHA..,meluat dipersilakn tekan pangkah dkat ats..aku suke so waht??hihihi..korang da besa da keje ke da jd ape 2 pon la jangn lupe kakak kau neyh yang paling comel neyh..hihih tak cye tnye hazama..plese jangn jeles..HAHA..
ok la bybye<3<3

No comments:

Post a Comment