♥peminat blog saya♥

Friday, April 22

omg:Dshe so cute

ehem2..oke entry pasl ari neyh adalah BRUNO MARS<3..HAHA!kenal??ala tak kan tak kot..ala penyanyi yng comel2 yang penh melamar i dekt sidang akhbar tuh haha:)just joke okeyh..okeyh kalau nk tau dea adalh slh seorng peminat fanatic saye..ape?? tak cye??.tu lah da soh tngk tv tak nak tak cye lak ..HAHA!!kidding okeyh dont be serius..dlm bnyk2 penyanyi luar negra..dea slh seorng yng telh menwan hati neyh dengn lagu2 dea haha..
lebih2 lgu GRENADE dea tuh..fuhhhhh2 rase mcm nak jampi2 je dea soh melkat kat i..mlm2 hantar kain kuning kat dea..hahah(syirik2)..okeyh2 ..slah stu bende yng buat aku tertarik dengn dea adlh suare dea..cair beb kalau korng dengr ,mau terkencing kencing ats katil..hahha..suare dea mmng the best la kan tak yah ceciter ceciter..kome da kabo da kite bako je(ttbe HAHA!!)..agk2 kalau bruno mars tau aku tulis entry neyh dea crik tak aku..(perasan) sekali dea datng rumah aku bwk rombongn mmng (rupe2nye mimpi daa)hahahah..
okeyh disineyh i letak beberape gambr BRUNO MARS alyas PENGERAN HATI I haha
..ape ckp i perasan sukti la blog saye:Pwekkkkkkkkkkkkkk
 comelkan comel kan..hikhikhik..tengok la pangern siape haha:)..paper pown ble da tue nanty jangn lupe masok melamar i okeyh BRUNO MARS:D..sebb mse kau da tue kau da tak ramai peminat lg:)bru tak jeles haha..
byebye:)

No comments:

Post a Comment