♥peminat blog saya♥

Sunday, April 24

dimana aku disitu la engkau HAHA:)

okeyh okeyh okeyh,..entry kali neyh ye pasl ye psv ye ye(mcm fadzilah kamsah tak)hikhik..okeyh sbnr nye entry neyh dibuat pasl kerja kusus  PSV den...haihh..kenape title aku mcm tuh ?because dekt mane aku berada tak kire la jln2 ke or bercuti ke..mesti dea(kerja psv) wajib ikot sekali..well i kan seorng yang rajin cehh2..okeyh sesiapa dekt luar tuh nak msok meming tnye dengan ERUL AF9 tuh okeyh:)hihhihihi..dea boyfreinds i..hikhik! KIDDING YER..tape erul nanty kan da keluar AF da jd pemenang jangn lupe kan i okeyh:)i kat sineyh da gile, lg2 bile kau buat muke alololo comel nyer..(kihkihkih da lari topik da neyh..
P/S:LETAK SATU GAMBAR boyfriends den ha..hihihihi
:::echceh jangn la buat muke mcm tuh..nanty aku tak leyh lupe kan kau ,tido pun  tekencing atas katil nanty .


aku perasan??bia la wekkk jeles?? jngan la sebab aku jer yng mnat dea.. dea tah la!...erul kau da keluar AF nanty jangn carik aku sebab aku GILE:)HAHAHAH..
(okeyh back story pasal keje kursus PSV)
actly aku mmng da nak gile la buat bende neyh lain la kalau erul ader seblh aku , aku melukis tak yah pandang drawing block pon tak pe(hikhik GEDIK JAP)..(tak abes lagi tuh pasal erul)HAHA!!okeyh2..
aku pon tak tau nak ckp ape lagi :
P/S:kau tengok jer lah ker je aku :
korang tengk besepah tak besepah meje belaja i..haha:


                                                                              
HAHA!bersepah kan??hhah neyh baru la seni ..aku mmng pandai melukis bakat aku mmng same dengn erul:Phahaha
P/S:neyh tngk pulak berape banyk drawing block dah aku gune:



5 drawaing block dah aku gune da pokai da beli bende neyh jer HAKHAK:)..sampai apek kedai tuh pun da tau kalau aku datng kedai dea mesty nak beli drawing block(apek kedai tuh kaye sbb aku la tuh):D

drawing block yng last tuh da bersepai da kulit dpn dea HAHA..
ATTENTION:pedulikan gitar kesayangan aku tuh:D..(kan aku nak jadi mcm najwalatif)haha ttbe
P/S:last tngk la hasil kerje aku mcm erul neyh HIHIHI:)


hihi ade bakat kan:D! aku da besar nak jadi fesyen disigner :erul nanty aku buat kan kau baju okeyh  Hihi!!(tak abes-abes erul)biarla:Pwekkkk
k lah pent dah panjang benar entry neyh ..byebye:D

No comments:

Post a Comment