♥peminat blog saya♥

Friday, March 11

transfomers:)

lalalololalalololalallololoala..
burubah???slh yer kalau seseorng tuh nak berubah??boleyh kan??n terpulang kepada orng tuh berubah dengn cara baik or tak kan..but sekunk neyh ramai tnye aku kenape gune tudung!hhaha terperanjat??mmng budak2 neyh ckp tu perubahn drstik yng penh aku lakukan ..ya aku pown terperanjt cm ner la boleyh lak aku nak gune tudung..mule2 bapak ar jangal..sume dok perli aku je..n pangl2 aku ustazah... gile smpai ade budak ckp ader seseorng dalm dri aku telah merubh aku hahha..bngng weyh agk kelkr neyh..sebenr nye aku da lme rase nak gune tudung , but segan..klau korng nak tahu dlm geng2 aku aku jer lah yng tak gune tudung haha...n stu ari tuh aku g studio gne tudung .. sume pandang aku len mcm jer segan weyh..lawk pown ader gak..sume nak komen2 jer.haha tahu la aku bru mule nak  gune tudung..nak tngk gmbr tak
:)                                                                  
                                                 neyh tak gune tudung:)


hahah neyh gune tudung okeyh:)
BERTUKAR:)





yeayhh actuly aku berani gune tudung n gaye2 kan tudung neyh coz tngk akk nyot neyh gune shawll...comel sangt..tuh yng semngt berkobar kobar sngt neyh hahha..
http://nyottetek.blogspot.com/?zx=71bcf212b98c6aba.sorng lagi makhluk tuhan yang membuat kan ak tering nak gune bende yang lilit lilit kat ats kepale tuh  ialah akk fatin liyana .http://honeykoyuki.blogspot.com/ germ kot...
jeles tngk dea gune shawll..hahhaha..paper pown aku berubah dengn cre baik so kene trus kan btol tak..so member2 aku support aku tau2:)
cyaiyokkk
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadadaddada<3

No comments:

Post a Comment