♥peminat blog saya♥

Monday, March 14

short form mcm budak terenct!

pheeeeeeeeeeeeewhwhw!~~tak pyh nak short fom sngt la kan..mcm budak terenct da;;..pliszz da besa tp bajet comel or manje..hahha ko pk ko gune short form mcm mat salleh bru dtng malaysia ko comel la hahha...
contoh:
P/S:that ma lalink
      hate me??ckp art opah aq..ade aq keca?
haha benci tol..aku lepang sekali lidah ko t teros ta boleyh ckp jhhahhahahaha
sumpah aku benci btol la short2 sngt neyh.bukan pempuan je laki pon same tak nak menglh jugak tuh!~.adek aku pown pandai gne full ko tau tak.??
lg satu mcm bahse2 rempit ko tau tak
contoh:
P/S:ouchhhh teanjat titew ade owng tnjau titew..
haishhh rimass la...mau jer aku smck down lidah kau tuh bg btol ..!!
erghhhh tolong 'benci titew tau' hahhaahahha..jangn manje sngt la kan MUAK!
ape jadh la ko ckp mcm orng terncat...haishh ..
tu la dah soh belja btol2 tak nak...neyh nak ckp enggeris, but ckp pown mcm mat salehh gile..mat salleh gile pown lg oke kot..
forever jd poeve..
haihh tolong la pk comel sngt ke..lg comel hannah montana aku tuh:)ILY hana montana..
haihh bende tuh da terng lg ta yah suluh gune toshlight kalau dengr btol2 korng ckp full kan sedap..
neyh adek jd adet
kakak jd kaka(ape ko pike pemain bola sepk ke hahha KAKA!
titew titew (kite la)
eyyy plizz la jangn malu kan bahase kte..aku pown short fom jugak but tade la smpai ayt mcm budak bru lahir...kalau korng la msg aku cm tuh gerenti aku teros buang no korng tanpe talian hayat haha..GETIK !.haihh taksubb sngt dengn rempt la kau neyh...hate REMPIT HAHHA.,..
so tak yah nak short fom or manje2 sngt..kalau awk tuh da comel mmng alwys comel..tak yah nak berckp mcm budak bwh umor..hahhaha..paper pon be your self okeyh:)
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaddadad<3shurp shurp

No comments:

Post a Comment