♥peminat blog saya♥

Monday, March 14

shawl???

pehhhhhhwhwhwh!~~pelik2
shawl ta boleyh gune coz dea digunakan tidak lebih dri bawah dada!!ekelyh bwh dada pown klau tak buat dose tape gak..n aku ader terbce blogg pasl entry shawll neyh..n aku rase bende neyh sebena tade maslh n aku pon ta boleyh ckp lebiyh coz aku bukan ustazah yang penuh ilmu di DADA kan hahaha...n aku tngk ramai gak la orng berckp pasl bende neyh..n dea kte tudung digunakkn untok menutup aurat..cettttt!!tutup aurat??rempit la kau hai!!kalau tutup aurat jer buat ape but perangi lebiyh dri jin noty ..kahkahkah...so jngn memndai sngt la kot..bukan kah kita diwajib kan mngemas dri or mencntik kan dri.dan islam jugak tidak melrng kite untok berfesyen ...kalau kau heran sngt ko gune pudah jer teros hahahha..best sikit sampai tanah la kan..tuh bru tutup aurat..n aku rase ta pyh ckp lebiyh2 kot pasl shawll neyh..kite bukan nyer orng yng mengetahui islm sedlm dalm nyer sampai langit ke tujuh kan haha...so neyh jela kot aku boleyh bg pendapt..paper pown selamt beramal:)daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddadadda<3
                                            haha jd kan budak neyh sebgai model shawl aku.!~~:)<3
                                                            nama: fathen nasirah
                                                              berumor:12 tahun

No comments:

Post a Comment