♥peminat blog saya♥

Thursday, March 10

hidOp seBAgAi seoRAnG DAncEr meMEnAtkaN!~




fuhhhh!!~hidop sebgai seorng dencer amat memenat kan..show sane sineyh mengalh kan artis pulak aku kan(ceh2 kembang da neyh!~)hahaha..member2 aku sume ckp syok la kau dpt pg show sane sineyh n duit pown masyukk!~choii dea tak tahu klau ader show mcm mne cre kiter orng beltih..mcm nak mampos da..haha paper pown neyh bidang aku minat so neyh jugak life aku..aku mule dri umo aku 4 tahun lg da mule dancing..yang paling jaoh la peringkat antarabngsa la(eyh2 bukan nak menunjok okeyh;)n yang paling joh gak tempt yng aku pg indon la..haha setkat indon tuh aper barng kan ..tol tak..ape barng pown korng dpt pg?? tak kan:)..hahahha..aku klau boleyh nak pg jaoh dri tuh..nak pg luar negare..mne tahu 1 hari nanti aku bkl jd lacturer dancer ker kan(amin)hhahaha dapt gak la pg keluar masok luar negre kan2
:)..tp tuh maybe bkn mint aku kot..haha aku nak jd artis seni lukis!~wahh mungkin aku boleyh jd ape yang aku ingin jd kot  coz aku mmng ade bakt cm tuh(ceh menggi dri,sukati la blog aku)heee,,bdwy jd ape ape pown tak kish asl kan boleyh
tanggung mom aku nanti da besar:)..haha lau da kaye nanty aku nak bawk family aku duduk luar negra.n nak bawk deaorng pusing satu bumi neyh hahaha....aminn!~kalau dpt la cm tuh..sampai gak hajat aku tuh kan...k la ape pown yng jd aku tetap nak jd dri aku sendri kan2
daaaaaaaaaaaaaaadadadda!~:)<3

No comments:

Post a Comment